ČASTÉ DOTATY
Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších dotazů a odpovědí na ně.
V případě, že i tak nenaleznete odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@koblfirma.cz
Jaký je rozdíl mezi havárkou a běžnou zakázkou?
Existují klasické havarijní stavy, kdy stříká voda a je nutná odstávka celého domu od vody, či uniká plyn nebo nejde elektřina v celém objektu. V těchto případech vyjíždíme okamžitě. Pak jsou situace, kdy určuje míru havarijního stavu klient. Například jsme jeli v havarijním režimu na výměnu osvětlení v bytě, pán prostě chtěl zakázku hned bez ohledu na cenu. Takže zavoláte-li a chcete vyměnit například sifon v den objednání je to havárka, chcete-li ten samý sifon vyměnit za 4 dny, jedná se o běžnou opravu. Rozdíl je v ceně. U havárek je havarijní příplatek a též je tam vyšší cena za práci.
Jaké máte příplatky nad rámec běžné ceny?
Pracujeme od 8hodin do 16hodin ve všední dny. Máme havarijní příplatek – to je příplatek za výjezd v den objednání, platíte za rychlost dojezdu technika a držení pohotovosti.
3. Častý dotaz
Klikněte a můžete začít psát. Eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate.